MySenses nabízí neurovizuální a spánkový trénink. A abychom ještě doplnili – jsou to neurovizuální lídři v Evropě.

Sami jsme jejich programem prošli a můžeme to potvrdit.

Rebranding.

Web.

Social marketing.

PR.

Výkonnostní marketing.

Vše je o načasování.

I během pandemie covid-19 se dá mnoho zlepšit. Všechno je ale o tom být připraven na tu správnou příležitost.

V tomto projektu se snažíme znovu oživit značku MySenses.

Mnoho materiálů bylo již připravených. My jsme přidali koření, zacílili komunikaci, zhodnotili a překopali předešlé strategie.

Samotná přestavba identity značky nám trvala kolem dvou měsíců. Branding MySenses ale bude trvat do nekonečna, značku (a nejen tuto) je totiž potřeba neustále budovat, aby si získala stabilitu na trhu.

Syndrom vyhoření není trend a nikdy nebude.
Trénuj tělo i hlavu.

Jak vysvětlit lékařskou vědu veřejnosti?

S tím se potkáváme každý den.

Klient pracuje v oboru už dlouho a občas zapomene, že jeho posluchač nemusí chápat, o čem se to mluví.

Definovali jsme komunikaci a tonalitu značky, jaká slova jsou veřejnosti srozumitelná a jaká je třeba dopilovat.

Neustále hlídáme a udržujeme způsob komunikace v newsletterech, článcích, prezentacích (pro offline eventy) a na sociálních sítích.

Když se na něčem dohodneme, začínáme s tebou tvořit budoucnost tvého podnikání. První je tedy vždy otázka PROČ?

PTáme se proč.

Nahoru Táhnout Klik