Vžít se do role cizinců v Česku je opravdu zajímavé. Každá národnost přemýšlí nad bydlením jinak a komunikace s každou menšinou je odlišná.
To jsou ty výzvy, které milujeme!
První otázka
Brandové a marketingové strategie cílené na Španěle, Francouze nebo Němce jsou naprosto jiná kapitola.
Nemůžeme se řídit naším vlastním okolím nebo podle svých přátel. Nastupují DATA.
Během spolupráce se řídíme statistikami, průzkumy trhu a socionickými typy.
Ve chvíli, kdy jsme měli data na stole, jsme začali vytvářet strategii pro každou skupinu.
Značka Living In Czech má přinést lidem pocit optimismu, aby se k ní nebáli obrátit s jakoukoliv otázkou. Ale především, chce se odlišit!
Podle strategie jsme navrhli brandovou identitu a webovou stránku.
Když se na něčem dohodneme, začínáme s tebou tvořit budoucnost tvého podnikání. První je tedy vždy otázka PROČ?