Jsem – motorkář nabízí jednoduché pojišťovací balíčky pro motorkáře.

Místo pomlčky můžeš doplnit to svoje.
– Jsem SKVĚLÝ motorkář!
– Jsem TÁTA motorkář!

Jaký motorkář jsi ty?

Definice osobnosti značky.

Komunikační strategie.

Brand Identity Design.

Web.

První setkání

Mám nápad. ale kde začít?

Milují motorky a všimli si, že mnoho nových motorkářů v jejich okolí neví, jaké pojištění potřebují. Proto přišli s nápadem: Proč jim nenabídnout pojišťovací balíčky?

Na trhu už je pár velkých hráčů, ale příležitost tu je. Tak proč ne!

Jak ale na to?

Komunita, která si užívá života s větrem ve vlasech.

Společně s týmem jsme udělali průzkum trhu a prošli hloubkovým workshopem s klientem. Vymačkali jsme ze sebe všechny nápady okolo motorek a vyšel nám výsledek!

Náš cíl byl jasný. Vytvořit s klientem strategii značky, která pomůže motorkářům užít si života s větrem ve vlasech!

Když se na něčem dohodneme, začínáme s tebou tvořit budoucnost tvého podnikání. První je tedy vždy otázka PROČ?

PTáme se proč.

Nahoru