Společnost Agrochov Plus, s.r.o. byla založena v roce 2018 a pokračuje v tradici původního zemědělského družstva, které vzniklo již v roce 1956. Dnes zastřešuje řadu firem zabývajících se službami a konvenčním i ekologickým zemědělstvím.
Moderní zemědělství si přece zaslouží i moderní web! Začali jsme identitou značky a hledali jsme, kde má Agrochov plus duši. Zakomponované „plus“ má více významů a je pro značku autentické. U použitých barev jsme se nebáli jít i do více výraznější zelené či růžové, která je charakteristická pro web Sady a školky.
Začalo to jednoduše poptávkou po novém webu. Po několika workshopech jsme zjistili, že je potřeba udělat rebranding celé značky a místo jednoho webu udělat rovnou tři! Do nového kabátu jsme oblékli web Agrochov plus a také Sady a školky. Nakonec jsme zjistili, že je potřeba udělat web i pro Farmářskou prodejnu. No, kde jinde by se přece mohly prezentovat a prodávat jejich skvělé produkty?
Prvek hrsti hlíny hozené na zeď ukazuje v komunikaci značky duši rebela. Poutá pozornost a netají se tím, že je to „špinavá práce“, zároveň však působí mladě a bourá stereotypní představy. Práce v zemědělství je „nebát se šlápnout do bláta“
Když se na něčem dohodneme, začínáme s tebou tvořit budoucnost tvého podnikání. První je tedy vždy otázka PROČ?