Byznys a kreativita spolu funguje! Najít tu správnou cestu a je to ono.
Každý designový a vývojový problém začíná skutečnými, obchodně zaměřenými odpověďmi na otázku „Co a proč?“ Formulujeme tyto cíle společně a poté použijeme naše odborné znalosti k nalezení toho sladkého místa realistických a působivých.
CO SE DĚJE:
– Řízené brainstormové workshopy
– Zkoumáme současný stav designu, technologie a brandu
– Benchmarking + stanovení cílů
Po dosažení cílů přichází strategie. Spoluvytváříme s vámi tím, že hloubíme do vašich příběhů a dat a hledáme jakékoli předpoklady. Poté získáváme prostředky a sestavujeme tým, plán a časovou osu. Udržujeme rozsah rozumný a flexibilní, abychom mohli zůstat agilní a reaktivní.
CO SE DĚJE:
– Řekneme si cílovku
– Brandová, popř. marketingová strategie
– Dáme dohromady množství práce do projektu
– Vývoj konceptu
– Řízení projektu
– Vytváření týmu
Po dosažení cílů přichází strategie. Spoluvytváříme s vámi tím, že hloubíme do vašich příběhů a dat a hledáme jakékoli předpoklady. Poté získáváme prostředky a sestavujeme tým, plán a časovou osu. Udržujeme rozsah rozumný a flexibilní, abychom mohli zůstat agilní a reaktivní.
CO SE DĚJE:
– Řekneme si cílovku
– Brandová, popř. marketingová strategie
– Dáme dohromady množství práce do projektu
– Vývoj konceptu
– Řízení projektu
– Vytváření týmu
To, co si spousta klientů myslí, že je první krok – k čemu nás najali, abychom to udělali hned na začátku. Bez přesně definovaného zadání bychom ale nemohli práci realizovat v plné kvalitě. Tak, jak si tvůj projekt zaslouží!
CO SE DĚJE:
– Plánujeme a stanovujeme priority
– Děláme designové sprinty
– Dbáme na včasné ověření a testování
– Realizujeme
Jsme tu s vámi v oblasti měření, interpretace a navrhování nových iniciativ, abychom pokračovali v transformaci, kterou jsme zahájili. Do této doby není žádným překvapením, když se ptáme: nejen co bude dál, ale proč.
CO SE DĚJE:
– Školení + účast investorů
– Analýza dat
– Výzkum uživatelských zkušeností
– Optimalizace
Procházíme s vámi měřením výsledků i jejich interpretací a zaměřujeme strategii tak, aby nás dovedla k cíli, který jsme si na začátku vytyčili. Není proto žádným překvapením, když se ptáme nejen, co bude dál, ale i proč.
CO SE DĚJE:
– Školíme za účasti investorů
– Analyzujeme data
– Provádíme průzkum uživatelských zkušeností
– Pracujeme na optimalizaci
No, to víš ty. Ještě tě neznáme, takže neuškodí, když se nám ozveš. Na konzultaci se všechno líp vyjasní. Co říkáš?
P. S.: První káva je na nás 😉